کندو عسل

هندسه ای پایدار از هنر و معماری

کندو عسل

هندسه ای پایدار از هنر و معماری

کندو عسل
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۹ - پریسا نامجو
    تشکر
  • ۲۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۰۶ - دستگاه جوجه کشی
    its nice
  • ۲۳ شهریور ۹۷، ۱۹:۴۵ - وب سایت انکوباتور
    عالی بود

Mood Poster

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۳ ق.ظ

ایده ی جالبیه برای وقتایی مثل تابستون که آدم از هدر رفت وقتاش کمتر جلوگیری می کنه و دچار غفلت می شه در مورد این گذر عمر با ارزش!

البته تو این طرح آدم یه جور بازپرسی از خودشم داره که خب میشه یه جورایی برداشت های الهی داشت از این کار . این ایده ی غربی شده از همون اعتقادات دینی خودمون مبنی بر بازپرسی نفس در پایان هر روزه.

امام صادق علیه السلام می فرمایند:" در آستانه ی ظهور فتنه ها همچون شب تاریک می آیند. مردی در صبح مومن است و در شب کافر می شود و مردی شب مومن است و صبح کافر می شود."

(راستی این پستای اخیر همه ی عکساش از یانون دیزاین برداشته شده . منم فکر کردم شاید پستای قدیمیشو ندیده باشید.)


  • محمدرضا نقی زاده

اسمایل

پوستر

حس و حال

ارزیابی

نظرات (۱)

خب پس چرا لینک نمی دین به منبعش؟؟
پاسخ:
حرف شما درسته. ولی چون من اکثر مطالب اخیرو از سایت یانون دیزاین میارم (که البته فرق نمی کنه از کجا بیارم ) بنابراین وبلاگ تبدیل میشه به یک صفحه ی آدرس دهی . اگر هم که هیچ کدوم از دو کار رو انجام ندم وبلاگ باید به سمت تولید محتوی پیش بره که البته در مورد پست های قدیمی تر اینطوریه که خب شاید بهتره. ولی یکی از دلیل هایی که من از یانون دیزاین این عکس ها رو میارم اینه که بانون دیزاین به صورت تخمینی دارای بیش از 1000 پسته که خب همش به درد همه نمی خوره برای همینم من پست هایی که بیشتر مربوط به من و البته دوستانم در دانشگاه و درس های مشترکمون میشه رو تو وبلاگ می ذارم تا مورد استفاده علاقه مندان به این بحث ها و دوستانم قرار بگیره .
موفق یاشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی