کندو عسل

هندسه ای پایدار از هنر و معماری

کندو عسل

هندسه ای پایدار از هنر و معماری

کندو عسل
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۹ - پریسا نامجو
    تشکر
  • ۲۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۰۶ - دستگاه جوجه کشی
    its nice
  • ۲۳ شهریور ۹۷، ۱۹:۴۵ - وب سایت انکوباتور
    عالی بود

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

یه کم دیر شد! ولی چون کلیپ قشنگی بود با کیفیت خوب برای دانلود گذاشتم:


دریافت

  • محمدرضا نقی زاده
سلام لینک دانلود یه تیزر از یک انیمیشن ایرانی رو گذاشتم:
از لحاظ ساخت بین انیمیشن های ایرانی واقعا عالیه!
میتونید عکساشو در ادامه ی مطلب ببینید.

  • محمدرضا نقی زاده

یکی از مریدان شیوانا مرد تاجری بود که ور شکسته شده بود. روزی برای تصمیم گیری در مورد یک موضوع تجاری به مشاور نیاز بود.شیوانا از شاگردانش خواست تا مرد را نزد او آورند. یکی از شاگردان به اعتراض گفت: اما او یک تاجر ور شکسته است و نمی توان به مشورت او اعتماد کرد. شیوانا پاسخ داد:شکست یک اتفاق است یک شخص نیست! کسی که شکست خورده در مقایسه با کسی که چنین تجربه ای نداشته است هزاران قدم حلوتر است . موفقیت را به روشنی لمس کرده است و تار های متصل به شکست را می شناسد .وقتی کسی موفق می شود بدانید که چیزی یاد نگرفته است که اگر شجاعت خود را از دست نداده باشد می تواند به دیگران منتقل کند. وقتی کسی شکست می خورد هرگز نگویید تا ابد شکست خورده است!بلکه بگویید هنوز موفق نشده است!

  • محمدرضا نقی زاده

گفتم شاید خوب باشه درباره ی رنگی که می پسندم یه پست بذارم... .. رنگ زرد طالبی!که البته من بهش میگم نارنجی چون فکر میکنم نارنجی ایه که یه ذره به زرد می زنه .البته دقیقا رنگ پایین نیست ولی بهش شبیه ولی در اصل زرده (melon yellow)... علت وسواسم روی این مسائل شاید بخشیش به این برگرده که فکر می کنم رنگ ها هر چند با تفاوت کم اما بالاخره متفاوتن و خاصیت های متفاوتی دارن.

خب رنگ نارنجی : "رنگ نارنجی یک رنگ گرم است زیرا ترکیبی از رنگ زرد و قرمز است و به نظر می رسد که این رنگ یک رنگ شاد و زندگی بخش باشد. نشانی از چشم انداز پاییزی و شعله ی آتش است.

این رنگ چون ترکیبی از رنگ زرد و قرمز است به عنوان رنگی انرژی زا در نظر گرفته می شود که به طرق گوناگونی شاد به نظر می رسد و مثل زرد تحریک کننده و مانند قرمز مملو از شور و علاقه و نشاط است.

ازرنگ نارنجی برای اتاق ناهار خوری و آشپز خانه (زیرا همانند قرمز سبب افزایش اشتها می شود) و همچنین در اتاق نشیمن و سالن های ورودی استفاده می شود.ولی وقتی که در اتاق خواب استفاده شود ممکن است شخص را بیدار نگه دارد . وقتی که از رنگ نارنجی در اتاقی استفاده می شود باعث می شود که اتاق کوچکتر به نظر برسد بنابراین در صورت استفاده از آن مطمئن شوید که به اتاق نور فراوان می رسد.

هرجا نارنجی وجود دارد گرمای خوشایندی نیز پدید می آید و فرد حس راحتی و امنیت پیدا می کند.نارنجی رنگی است که احساسات و عواطف را در وجود انسان بیدار می کند و حتی تا حدودی اعتماد به نفس را نیز ارتقا می بخشد.نارنجی هم اگر مثل صورتی به صورت ملایم و روشن به کار برده شود می تواند استرس و تنش را از میان برداشته و آرامش ایحاد کند و باعث رفع عصبانیت شود. اگر بخواهیم نارنجی را در یک جمله خلاصه کنیم می توانیم بگوییم: نارنجی شما را شاد و پر از انرژی می کند!"

منبع: "چگونه معمارانه طراحی کنیم"

  • محمدرضا نقی زاده

شاید شما هم از المان های گرافیکی کوچک خوشتون بیاد.

یک نمونشو برای دانلود می گذارم...

این مجموعه شامل بیش از سه تا پرنده است. و البته به صورت png



دریافت
حجم: 2.93 مگابایت

  • محمدرضا نقی زاده