کندو عسل

هندسه ای پایدار از هنر و معماری

کندو عسل

هندسه ای پایدار از هنر و معماری

کندو عسل
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۹ - پریسا نامجو
    تشکر
  • ۲۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۰۶ - دستگاه جوجه کشی
    its nice
  • ۲۳ شهریور ۹۷، ۱۹:۴۵ - وب سایت انکوباتور
    عالی بود

معماری طبیعی !

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ق.ظ

هر از چند گاهی در سایت ها و صفحات معماری طراحی هایی میبینم که واقعا منو تحت تاثیر قرار میدن . یکی از اونا طراحی ی تراس سبز و متفاوته که چیزی که آدمو در این طراحی به خودش جذب میکنه اینکه در حالی که در این کار از متریال های به ظاهر معمول و متداول (البته در خارج ) استفاده شده ، اما طراح تونسته ی جورایی به تعبیر من یک "طبیعت بکرو" بیاره در یک فضای کوچک و البته در بافتی شهری ! البته این کار از نظر من ترکیب رنگ و فرم پردازی فوق العاده ای هم داره !


barensfeld-hilgard-garden-designboom02

barensfeld-hilgard-garden-designboom03

نظرات (۶)

سلام
برای کسب اطلاعات بیشتر به www.IranSarkhat.com مراجعه کنید.
  • حسین امیری
  • با سلام خدمت مدیر وبلاگ...خیلی خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم و اگه شما هم مایل بودید حتما خبر بدید..چون وبلاگ من تازه تاسیسه و نیاز به بازدید داره.ممنون
  • فرزین خاکی
  • آقا ما هوادارا رو انقدر منتظر نذار...
    :)
    پست بذار.
    پاسخ:
    چشم :)
    در آینده ای نه چندان دور انشااله 
  • فرزین خاکی
  • سلام
    دفعه آخریه که خصوصی می‌ذاریا.. دلیل شروع‌ش خیلی بی معنیه ولی به دلایلی برای ادامه دادن‌ش دارم. احساسم میکنم رفته رفته بهتر میشه. حالا ایشالا در طول قسمتهای بعد رضایت شما رو هم جلب بکنه!
    ولی حنما نظر بذار چون لازم دارم.. حتی اگه خیلی بد بود هم بگو
    ممنون
  • محمد محمدیان رباطی
  • سلام
    وبلاگ خوب وارزشمندی دارید
    ایشالله روز به روز موفق تر باشید
    خوشحال میشم از نظرات سازنده شما استفاده کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی