کندو عسل

هندسه ای پایدار از هنر و معماری

کندو عسل

هندسه ای پایدار از هنر و معماری

کندو عسل
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۹ - پریسا نامجو
    تشکر
  • ۲۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۰۶ - دستگاه جوجه کشی
    its nice
  • ۲۳ شهریور ۹۷، ۱۹:۴۵ - وب سایت انکوباتور
    عالی بود

jun igarashi architects house o

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۴ ق.ظ

این مطلب رو برای این میذارم که نمونه ی عملی اون تمرینایی که می کردیمو  ببینیم .

بقیه عکس ها ...

منبع

  • محمدرضا نقی زاده

فرم

هندسه مناظر

تمرین دانشگاه

مکعب

نظرات (۳)

  • صائب کفایتی
  • خیلی جالب بود. دستت توانمند
    پاسخ:
    سلامت باشی
  • فردین طهماسبی
  • ghalamet paydar!
    پاسخ:
    ممنونم فردین جان
  • بهاره امانلو
  • اینم جز کاراییه که من اسمشونو می ذارم نهضت سادگی مثل خیلی از کارای مدرن که با کم کردن نقش و طرح، بیشتر روی فرم تاکید می کنن.
    پاسخ:
    حرفتونو تقریبا متوجه شدم اما فکر می کنم این صحبت مربوط میشه به بخشی از این جریانات که معماری بهتر و ماندگار تری داره که البته شما هم اشاره کردید. ولی بخشی از ایده ها و جریانات سازه های مدرن جدید که شامل ساخت بخشی از نمایشگاه ها و گاها غرفه های بین المللی (و البته تعدادی از کارای خانم زاها حدید !) هست مربوط میشه به معماری های گذرا و مبتنی بر فرم  که البته نه از لحاظ بصری ساده اند و نه از لحاظ ساخت. (خلاصه عرض کنم : من کم کم دارم با این موضوع فرم مشکل پیدا میکنم!) انشا الله  در آینده یه پست هم راجع به این مطلب خواهم گذاشت.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی